Najczęściej zadawane pytania

Czy ceny w sklepie internetowym są takie same jak w sklepach stacjonarnych?

Ceny podane na stronach internetowych obowiązują w sklepie stacjonarnym?
W sklepach stacjonarnych ceny mogą się w niektórych wypadkach różnić od tych prezentowanych na stronach.
Jeśli chcesz mieć zagwarantowane ceny widniejące na stronach naszych sklepów internetowych, to złóż zamówienie przez internet i odbierz towar osobiście w naszym salonie.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?

Jeżeli chcesz skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego:

  • napisz maila na adres sklep@budguru.pl
  • zadzwoń pod numer
    tel: 71 373 77 80
    tel kom: 88 16 88 111

w godzinach:

PON - PT w godz. 09:30 - 16:30

Czy wystawiają Państwo Faktury?

Firma Propman, właściciel sklepu internetowego www.dostawynabudowe.pl do każdego zamówienia wystawia zawsze Faktury, jako dokument potwierdzający zakup.
Wystawiane są faktury na osobę prywatną lub na firmę. W zależności od wyboru Klienta.

Nie potrzebuję faktury czy mogę otrzymać paragon?

Niestety nie, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę Vat, nie ma możliwości wystawienia paragonu.

Faktura nie została podpisana. Co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:
od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;
od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;
od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak zapłacić przelewem?

Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na jedno z naszych kont bankowych. Przelew można wykonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Aby dokonać przelewu w banku lub na poczcie z e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia można wydrukować blankiet wpłaty.

Jak zapłacić za pobraniem?

Wybierając tę formę płatności, opłatę za zamówienie należy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki spedycyjnej (Poczta Polska) lub kurierowi (firma kurierska DHL).

Gdzie znajdę informacje na jakie konto wpłacić za zamówienie?

Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w wiadomości e-mail, która wysyłana jest do Klienta w momencie złożenia zamówienia. Te informacje można także znaleźć na naszej stronie w zakładce Formy płatności.

Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem?

Nie. Pełna oferta znajduje się na stronie www.dostawynabudowe.pl

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

Czy mogę odebrać zamówiony towar nie płacąc za wysyłkę?

Tak, odbiór własny jest możliwy w naszej siedzibie we Wrocławiu, należy zaznaczyć opcje odbioru osobistego podczas składania zamówienia.

Co muszę zrobić aby móc odebrać interesujący mnie towar w waszej siedzibie?

  1. Proszę złożyć zamówienie na naszej stronie wybierając opcję ODBIÓR WŁASNY - PŁATNOŚĆ PRZELEWEM.
  2. Opłacić zamówienie i oczekiwać na wiadomość e-mail z informacją, że zamówienie jest już gotowe do odbioru.

Dostałam/em wiadomość e-mail, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać?

Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby.
Ewentualnie można skontaktować się z nami telefonicznie w sprawie możliwości odbioru zamówienia w danym dniu ale w innych godzinach.

Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o promocjach, kuponach rabatowych, co muszę zrobić?

Aby regularnie otrzymywać takie informacje, proszę zapisać się do newslettera.

Jak mogę złożyć reklamację?

Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie Zwroty i reklamacje.