Dostawa

Informacje ogólne:

Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania i kosztów logistycznych oraz opłaty za wybraną formę płatności.
Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetlą się również całkowite koszty dostawy.

W przypadku zamówienia kilku produktów koszt dostawy za całe zamówienie będzie widoczny w koszyku.
Do wybranych form płatności może być doliczona dodatkowa opłata, wyświetlona podczas składania zamówienia.
Więcej informacji na stronie Forma płatności.

Dostawa towaru:

Zamówienia składane w dni robocze do godziny 13:00 będą przekazane do realizacji w tym samym dniu.
Towary, które można zapakować do standardowej paczki do 30 kg dostarczamy firmą kurierską DHL.
Realizacją zamówień paletowych zajmuje się firma Poczta Polska.
Wysyłka towaru zostanie potwierdzona drogą mailową. W e-mailu znajdzie się numer listu przewozowego, dzięki któremu możliwe będzie śledzenie przesyłki po jej wysłaniu. W tym celu wystarczy na stronie firmy DHL lub Poczta Polska wpisać otrzymany od nas numer monitorowania przesyłki, dzięki czemu można sprawdzić na jakim etapie znajduje się realizacja zamówienia. W trosce o wysoką jakość tej usługi oferujemy monitoring paczki od momentu wydania towaru z magazynu do przekazania informacji o dostawie w dniu następnym.

Uwaga!

  1. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. Oryginał protokołu szkody otrzymuje klient, przewoźnik zatrzymuje.

  2. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien zaznaczyć, że sprzęt był zapakowany w oryginalny karton producenta z wypełniaczami oraz karton producenta z wypełniaczami oraz karton zewnętrzny wypełniony woreczkami dystansowymi z powietrzem. Jeżeli towar został dostarczony na palecie, bardzo ważne jest, aby taką informację w raporcie szkody również umieścić. W przypadku, gdy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny, Klient pominie w nim ważne informacje dotyczące stanu opakowania zewnętrznego itp. może zachodzić prawdopodobieństwo iż szkoda powstała u Klienta, a nie podczas transportu. W takiej sytuacji Sprzedający będzie rozpatrywał reklamację indywidualnie i może uwolnić się od odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez Klienta. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności.

  3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

  4. W przypadku odbioru produktów z niewidocznymi z zewnątrz uszkodzeniami, Klient powinien zgłosić je niezwłocznie przewoźnikowi i jednocześnie zwrócić się bezpośrednio do Sprzedającego na adres mailowy sklep@budguru.pl

Czas dostawy:

W przypadku dostępności w magazynie, czas dostawy zamówionego produktu wynosi od 1 do 4 dni roboczych.
Terminy dostawy towarów są często ustalane przez kuriera telefonicznie, firma kurierska zastrzega sobie jednak, że nie jest to jej obowiązkiem.
Towary, które są sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są następnego dnia roboczego od chwili sprowadzenia ich na nasze magazyny.
Wszystkie szczegóły są ustalane drogą e-mailową.

Tabela kosztów:

Koszty dostawy kurierskiej [DHL]:

Waga paczki Zapłata za zamówienie z góry (przelew bankowy) Zapłata kurierowi przy odbiorze (pobranie)
do 30 kg 15,01 zł 15,01 zł

Koszty dostawy spedycyjnej [Poczta Polska]:

Waga palety Zapłata za zamówienie z góry (przelew bankowy) Zapłata przy odbiorze (pobranie)
do 400 kg 93 zł 93 zł
do 1000 kg 123 zł 123 zł

Niektóre produkty można zamówić wyłącznie po uregulowaniu płatności, dotyczy to:

  • produktów na specjalne zamówienie
  • produktów, które są barwione na wybrany przez klienta kolor

Koszty dostaw niektórych produktów są ustalane indywidualnie np. długie 2.5 m listwy, wielkogabarytowy produkt np. styropian, płyty g/k.
Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia dokładnych kosztów oraz terminu dostawy.