Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1 dzień roboczy i ostatecznie zależy od:

• tego kiedy zamówienie zostało złożone

Firma kurierska odbiera paczki do godz. 14:00 każdego dnia robocze. Zamówienie złożone po godz. 13:30 jest wysyłane następnego dnia roboczego.

Firma spedycyjna odbiera palety do godz. 10:00 każdego dnia roboczego. Zamówienie złożone po godz. 9:30, które wymaga dostawy na palecie zostaje wysyłane następnego dnia roboczego.

• jaki jest podany średni czas realizacji zamówienia i czy towar nie jest na specjalne zamówienie?

Towary, które mają status "dostepny na magazynie" mają zwykle czas wysyłki w ciągu 1 dnia roboczego. Nie dotyczy to towarów na zamówienie. Tego typu towary wysyłane są dopiero po sprowadzeniu towaru na magazyn.

• ilości zamówionego towaru

Zamówienie większej ilości towaru może spowodować opóźnienia o czas potrzebny na uzupełnienia stanu magazynowego.

• czy wszystkie towary mają status "dostępny na magazynie"?

Zamówienie różnych produktów, w tym produktów na specjalne zamówienie może spowodować opóźnienie wysyłki o czas potrzebny na sprowadzenie wszystkich towarów na magazyn.

• wybranej formy płatności

Niektóre formy płatności powodują opóźnienie wysyłki np. "przedpłata na konto", "płatność ratalna", które powodują wysłanie towaru dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto. Wysłanie potwierdzenia uregulowania płatności w pliku pdf powoduje przyśpieszenie realizacji zamówienie (pakowanie towaru), ale nie powoduje, że towar wyjeżdża z naszego magazynu.

Termin dostaw zamówienia, które wyjechało z naszego magazynu jest ustalany przez przewoźnika (kurier, spedytor). Niektóre firmy kurierskie kontaktują się z odbiorcą przed dostawą telefonicznie. Przewoźnicy zastrzegają sobie jednak, że nie jest to ich obowiązkiem.

Towary, które są sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są następnego dnia roboczego od chwili sprowadzenia ich na nasze magazyny. Wszystkie szczegóły są ustalane drogą e-mailową lub telefonicznie.